"Du måste skaffa Facebook."

Måste jag verkligen det? Personligen tycker jag annars att jag klarat mig alldeles utmärkt utan det i... Ja, snart 22 år. Jag menar det är ju inte direkt så att jag kommer sitta på "Fejjan" och pokea*+** folk och spela spel?

Dessutom så består en ganska betydande del av mitt umgänge av pojkar med svartsjuka flickvänner, inte direkt några jag vill visa upp mig för det vill säga. Jag var till och med tvungen att se till att alla mina uppgifter försvann från hitta.se etc. bara på grund av svartsjuka tjejer.

Jag blir i alla fall galen på tjatet. Snart kommer jag säkert ge upp bara för att få tyst på folk. Vilket nederlag det skulle/kommet att vara.


*Jag har ingen som helst aning om vad det är, har bara för mig att jag hört det i FB-sammanhang.
**FB-okunnig som jag är så vet jag inte om/hur man böjer det - så jag körde på den svengelska varianten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback