Jag gjorde det!

Jag klarade av att skapa ett Facebook-konto, massor med guldstjärnor till mig. Jag har dock väldigt svårt att se mig själv bli en fantast som letar upp varenda människa jag någonsin bytt vokaler med. Jag är i alla fall stolt - hur sjukt det låter.

Min lillebrors andra reaktion var: "Bra, nu vet jag när du fyller år också!". Den första var förvåning. Den tredje var att han inte ville ange sin civila status på grund av att han föredrar att förbli en gåta...



Igår duschade jag och satte direkt upp håret i en knut för att bli av med det. Den gick jag sedemera och lade mig med. Sedan hade jag den hela hela dagen, bortsett från någon timme jag spenderade med en gruppgrej då jag hade det, oborstat, utsläppt. Eftersom att mitt hår blivit så långt håller tofsar inte längre upp det utan jag fåtrgöra göra om knuten flera gånger under dagen. Nu är mitt hår lite rufsigt. Jag borde förstås ta och borsta ut det innan jag lägger mig, men nej - jag tror jag kör på knut i natt med.

Allt det överst i bild är enkom trassel.
Mysigt.

- Intressant, eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback