Lite mer gnäll. Och lite gladgubbe på slutet.

Känner ett behov över att gnälla igen. Efter allt hostande känns det nu som om mina revben blivit grovt misshandlade, vilket gör att jag skriker "aaaaj" varje gång jag hostar. Det är en ganska unik upplevelse. För att inte tala hur trasig min hals känns. Här hemma kan jag ju dock inte klaga eftersom att pappa har lunginflammation och förmodligen fått någon, ganska allvarlig, reaktion på medicinen som gjort att han svullnat upp i ansiktet och känner sig ännu värre. Så dels kan jag inte klaga för att han har det värre, men mest för att han mår så dåligt själv så han inte orkar tycka synd om mig. Han har dock hotat med att prata med läkaren om min hosta senare idag. Hoppas han glömmer, jag avskyr sådant där.

Men, för att inte bara ha gnäll så ska jag försöka uppväga med något positivt som avslutning tänkte jag. Ska bara försöka komma på något. Är lite knapert på den fronten för tillfället. Men... Just det! Jag fick VG på etiktentan där jag skrev att etik kanske inte var så viktigt. Väldigt oförväntat, även om jag personligen var nöjd med tentan, eftersom föreläsaren var som han var. Han hade dock poängterat i marginalen att jag hade fel i de argument som han inte höll med om... Men som sagt: VG - det var ju positivt och ognälligt!

Kommentarer
Postat av: picks

åh grattis! en ego-boost kunde du behöva =)

2010-12-17 @ 14:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback