I'm a girl.

Kikade runt på lite onlinebutiker ifall den här fantastiska mellanrean inkluderade min "vill ha"-mobil, HTC Desire HD. Vilket den så klart inte gjorde. Men min fina, rosa, LG-mobil fungerar ju ännu, oftast i alla fall. Och den matchar min, rosa, HP-dator perfekt, och det är ju egentligen viktigare än att det alltid ska fungera att ringa och smsa till samt från den.

Jag har aldrig någonsin varit på en mellandagsrea, det känns inte riktigt som något som passar mig. Och det kanske är just på grund av att jag aldrig varit på någon som jag inte förstår grejen varför det är så stort? Jag menar butikerna har väl jämt reor? Påskrea, före jul rea, sommarrea, vårrea, höstrea, vinterrea, skolstartsrea, skolavslutningsrea... ja, idag är väl det snarare en bedrift att köpa något som inte är på rea?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback