Me like.

Idag är det måndag. Ifall ni missat det alltså. Nej, min poäng med detta konstaterande är att måndag kväll är min favoritkväll*. För då finns det True Blood att streama. Nej, True Blood är inte någon vidare bra serie, speciellt inte förra säsongen, men den är definitivt genomlevbar på grund av Skarsgård-tittningen som erbjuds.

Så ikväll få jag krypa ner under mina två täcken i mitt mörka rum och titta på Skarsgård.

Sms från början av sommaren
Lo: Har du hittat någon på ön att leka med då?
Jag: Nej, jag vill se till att vara helt och hållet fri ifall Alexander Skarsgård skulle få för sig att komma förbi mitt jobb.


*Förutsatt att jag hinner på måndagkvällen alltså, ibland kan det bli tisdag eller onsdag kväll också. Någon enstaka torsdag. Eventuellt en fre... ja, ni förstår.

Kommentarer
Postat av: Joel

Ett tips om du vill ha skarsgård kan ju vara att förföra hans far och sedan genom honom fixa numret till den yngre.



Bara säger det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback