Inte riktigt lärt sig "Nu räcker det." än.

Efter middagen då Lillebror åt 6 stycken tacos.
Lillebror, lidande och proppmätt: Varför lät du mig göra det här?

Lite senare.
Lillebror: Vi har ju godis med!
Jag: Är du säker att du vill ha? Du mådde ju jättedåligt förut?
Lillebror: Klart jag ska ha godis.

Lite senare.
Jag hör ett dovt "pjoff" följt av en fnittrande Lillebror. Vänder mig mot honom och ser hur han sitter med en chockladbit spetsad på en tandpetare, väldigt nöjd över sitt påfund. Han fortsätter äta godis med tandpetare.

Lite senare.
Lillebror, lidande och illamående: Ta bort godisskålen! Låt mig inte ta mer!

Kommentarer
Postat av: baaaaaaaaaaaah

haha det värsta är att man är precis likadan :S haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback