Väldigt underligt.

Det finns två frukter som jag egentligen inte kan med. Den första, och "värsta" av dem är banan, aldrig varit någon bananmänniska. Det är brukar bara vara någon enstaka gång om året som jag får ryck och blir sugen på en grön banan. Alltid grön banan.

Sedan är det clementiner/satumas eller vad man nu vill kalla dem. En frukt som jag egentligen tycker är ganska god, men inte god nog att stå ut med skalandet, eftersom att det ovillkorligen leder till illaluktande fingrar - hur mycket man än tvättar händerna efteråt. På senaste har dock min fruktskål sett ut så här:


Sitter för övrigt och försöker komma på vad jag ska göra med resten av min dag. Det visade sig att alla måsten jag har att göra är sjukt tråkiga, så jag vill göra något annat istället. Och jag har redan målat naglarna mörklila, så det är tyvärr inget alternativ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback