Underbart.

Jag sitter hemma. Ja, hemma. Och det är inte för att jag blev lat och gick hem tidigt. Utan för att jag blev klar med det jag hade förväntat mig skulle ta hela dagen, och förmodligen lite under morgondagen också. Det visade sig att den sista delen av kursboken var helt onödig läsning eftersom att det var sådant som hade gåtts igenom grundligt på föreläsningarna, sådant som jag kände att jag hade koll på.

Så jag blev helt enkelt tvungen att gå hem eftersom att jag inte hade planerat något annat än boken och därför inte hade blocket jag behövde med mig. Och eftersom att jag nu ligger sjukt före min planering tänke jag unna mig själv en ledig eftermiddag.

Badkulor, glass, manikyr och allt vad det är folk brukar skriva om som vardagslyx: släng er i väggen! En ledig eftermiddag är så mycket mer än allt det andra tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback