Så fruktansvärt fel.

Jag har inget emot att använda smilegubbar. I rätt sammanhang. Alltså i SMS, kommentarer, MSN, privata mail etc. Jag skulle aldrig få för mig att skriva en i ett inlägg. Där går en klar gräns.

Jag struntar i bokstavsslintningar, hittepåord, blandning av språk, inkorrekt grammatik och allt vad det är. Men jag skriver inte smileys. Och ärligt talat så ser jag ner litegrann på sådana som gör det. Inte så att jag tycker att de är dåliga eller sämre människor. Jag tycker bara att de är lite "dumma i huvudet".

Ni kan ju gissa om jag gick i taket eller inte när våran föreläsare skickade ut en arbetsinskrivning för en stor inlämning med en smiley i texten...

Kommentarer
Postat av: pick)ford multitaskar

jag reagerade också på häggens smiley. men å andra sidan kan han ju inte uttala "perpetuity" heller...

2009-09-03 @ 18:11:05
Postat av: Egoinas mamma

En sällan gång kan jag faktisk tycka det är okje, och använder det själv, men det skall passa in på något sätt.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback