Det var inte bara jag som skådespelade i min familj.



Nej, min jacka gjorde även den vissa framträdanden. Bland annat ett inhopp i den berömda plånboksfilmen. Jag undrar verkligen vad jag tänkte när jag köpte den där jackan. Om jag inte missminner mig helt så var jag desperat och det var iskallt ute. Men det kan också vara ett önsketänkande från min sida för att försöka rättfärdiga det hemska inköpet.

Jag hade ett par bruna "kostymbyxor" också. När jag bar dem tillsammans med den här jackan såg jag, helt seriöst, ut som ett träd. Väldigt sexigt.

Men jackan ska dock ha en eloge för sin varmhet, för frös i den gjorde man inte. Numera har den pensionerat sig och extraknäcker bara ibland på vintrarna när jag kommer hem till ön och fryser. För där spelar det faktiskt ingen roll hur man ser ut. Okej, jag skulle väl inte ha den på mig till stan, men annars så.

Se, jag hade den på senaste nyåret när vi var i Lickers och "promenerade vid havet":



När det är riktigt, riktigt kallt på ön åker för övrigt den här godsaken på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback