Butterflies in my stomach today.

Jag hade verkligen en helvetes morgon och förmiddag. Kronan på verket var när jag tappade ut ett halvt paket Keso över golvet. Trodde att jag skulle gå runt och vara tjurig och bitter hela dagen, men när jag cyklade till föreläsningen så mötte jag en pojke.

En pojke jag varit avståndskär i till och från under två år. Och även att jag vet att det aldrig kommer bli mer än ett leende och ett hej när vi då och då springer på varandra på campus så gör det där hejet och det där leendet mig lika glad och lycklig varje gång.

Så idag är jag kär, och inget Kesokladd i hela världen kan förändra det!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Å så skönt! Herligt när man kan bli glad av att se någon! :D

Postat av: Egoinas mamma

Sv: Vad gullig du är! Nu blev JAG extra glad! :D

2009-09-29 @ 17:55:21
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback