Aj.

Strax innan klockan tio i morse begav jag mig hemifrån. Ungefär för tio minuter sedan ramlade jag in genom dörren igen. Eller ja, jag ramlade väl inte bokstavligen - men det var inte långt ifrån.

Vart jag har varit hela dagen? IKEA, IKEA, IKEA, IKEA, osv. Och lite i teknologiaffärer, väldigt geografiskt spridda teknologiaffärer - till fots. Och på apoteket för att köpa hostmedicin.

Jag är lite trött nu. Eller egentligen ganska så mycket trött faktiskt. Enormt trött till och med. Mina apostlahästar är inte så katiga de heller efter allt knatande idag. Och allt folk?! Psykisk trötthet, absolut.

Hjälpte nämligen en nyflyttad kompis att inhandla saker till sin lägenhet idag. Och då pratar vi nästan allt man behöver till en lägenhet. Det enda vi inte köpte var säng, soffa och skrivbord ungefär. Men det var skoj, jag är nu väldigt trött och hostig bara.

Blir till att ta en medicinhutt och krypa ner i sängen med epilatorinstuktionsboken. Efter att jag har skrivit ut en miljon papper tills imorgon det vill säga.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men det låter som en skön trötthet.. :)

(Jag använder epilator, du kan gärna fråga mig om du undrar något, är rätt van. Det gör mindre ont för varje gång, så vet du det. :D)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback