Uttråkat lammkött.

Jag har spenderat kvällen med Finland. Och ja, jag inser att det låter snuskigt - men så var det inte. Det är trots allt x antal länder mellan oss. Och ja, det går att göra snusk över MSN också - men så var det inte heller. Finland är trots allt bara en liten barnunge. Om jag gjorde något snusk med honom vore jag Demi till hans Ashton.

Istället satt vi i varsitt land, vid varsin dator och beklagade oss över hur tråkigt vi hade och skrev mogna saker som "BLÄ", "amen", och "word" till varandra. Och nej, det var inte jag som skrev word.

Och just det, han erkände äntligen att han älskar mig. Det var på tiden.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Han älskar dig, men inget snusk? Hmm.. :)

God morgon, vackra kvinna! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback