Uteblivet jubileum.

Idag har jag blivit tafsad på av både Pickford och Lo. Min arm bestämde sig nämligen för att få psykbryt i morse/förmiddags.

Vi satt på morgonföreläsning och jag märkte, till min förvåning, att min arm matchade mig hallonrosa tröja ganska så exakt och sa på skämt till Pickford något om att jag klätt mig för total matchning. Stort misstag. Bara minuter senare märker jag hur det börjar bränna i armen, tittar dit och den är illröd, svullen och när jag känner på den kokhet. Jag hade en kokt kräfta arm och en vanlig.

Visade för Pickford och Lo och det var då tafsandet kom in i bilden. Armen blev värre och gjorde ondare men efter en, lång, timma eller så la sig färgen och värmen och efter en liten stund till slutade det att göra ont.

Väldigt underligt var det, men ledde åtminstone till att fysisk-kontakt-räknaren åter igen står på noll dagar.


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Men vad konstigt? Eller är det någon "åkomma" du har? Eventuellt kan det vara kåtheten som förflyttar sig runt i kroppen (snälla, ta hänsyn till att jag har varit på After Work! ;D)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback