Otur.

Fick nyss vad jag antar var ett booty call, till någon annan. Människan hade nämligen ringt fel. Det är jag nästan helt säker på. Dels för att han bodde i Göteborg, men främst för att jag inte känner någon med hans namn.

Min poäng är i alla fall att om man råkar ringa fel, och inte märker det förrän personen man ringt till informerar en om det - då är det väl inte så svårt att be om ursäkt och sedan säga hej då? Det är åtminstone mer moget än att bara lägga på, som herrn i fråga gjorde.

Den underliggande poängen skulle kunna vara: Tusan, det var inte till mig!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Alla är inte hövliga tyvärr.. Men jag lovar att om jag ringer felaktigt till dig så ber jag om ursäkt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback