Ja-ha.

Jag frågade i förrgår vad min lillebror önskade sig i julklapp. Föga förvånande blev svaret två cd-skivor och en dvd. Okej, tänkte jag och bad han skicka namnen till mig.

Igår vid tiosnåret när jag var på väg i säng ringer nyss nämnda Lillebror.
Lillebror: Hej.
Jag: Hejhej.
Lillebror:: Ja... Jag har tittat på skivor och det nu.
Jag: Jasså, vad bra.
Lillebror: Ja... Det är fem skivor och en dvd jag vill ha.
Jag: ...Oj, jaha. Ehm, men skicka namnen till mig så ska vi se vad som händer. Du skulle kanske kunna rangordna dem?
Lillebror: Men du kan väl köpa någon så får pappa köpa resten? Jag önskar mig ju inget annat?
Jag: Ja... Men jo, skicka till mig så ordnar jag det där ska du se.
Lillebror: Vill du ha länkarna eller namnen?

Så nu på morgonen när jag klickar in mig på mailet från Lillebror finns där åtta länkar. Ja, över natten hann listan växa med ytterligare två skivor/dvder, och att den kommer fortsätta växa är jag helt säker på.

Han är världens bästaste så jag vill så klart ge honom allt jag kan, men jag är trots allt student. Och hur jag ska få pappa att köpa massor av skivor är än lite oklart, han tycker sådant är lite onödigt.

I slutet av mailet: "Fyra av dem är med i "två för blablabla" kampanj."


Kommentarer
Postat av: picks

Haha!

2009-10-28 @ 08:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback