Djurtema.

Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag är så trött! Jag funderar på om jag kan ha råkat bli en igelkott eller något annat djur som går i idé så här års för allt jag vill göra är att sova. Jag sitter nu i den kallaste delen av min lägenhet och försöker plugga. Jag försökte sitta vid köksbordet förut men då somnade jag nästan, skrivet helt utan överdrift.

Nu hoppas jag på att kylan här ska hålla mig vaken. Men jag vet inte jag. När är det okej att gå och sova? Åtta? Eller är det pinsamt tidigt? För jag tvivlar starkt på att jag orkar hålla mig vaken speciellt mycket längre än så - om ens så länge. Jag skulle mer än gärna krypit ner redan nu, men jag antar att jag skulle vakna mitt i natten pigg som en mört.


Och jag är ledsen Pickford, men jag kommer aldrig välja dig som kontaktannonsskrivare för om jag ville ha en kontaktannons så vore det för att få en pojke. Inte för att skrämma iväg alla.

Dagens Pickford för er oinvigda: "Om det var du som vände sig om mot honom skulle han inte våga skratta, han skulle bli livrädd och springa iväg.".

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Åtta är lite tidigt.., men tröttheten känner jag igen. Klockan 21 kanske?

Postat av: Egoinas mamma

Alternativt kan du lägga dig nu och stiga upp kl 4?Men ärligt, kanske du behöver sova/vila länge? Även om du vaknar tidigt kan du ju tillåta dig att ligga kvar i sängen och småsova/slappa?

2009-10-14 @ 19:41:57
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback