Så nu sitter jag här: kycklinglös med ett för litet sadelskydd.

Jag har haft en väldigt otillfredsställande tur på stan. Eller, trevligt hade jag - men rent spendermässigt. Åkte iväg för att köpa något fint till mig själv efter tentan. Men hittade nada. Sedan behövde jag ett sadelskydd, vilket jag köpte ett på Claes Ohlson, bara för att sedan märka att det var för litet för sadeln.

Mitt sista hopp att hitta något speciellt till mig själv var Coops goda grillade kycklingfiléer. Ni kan ju få gissa på om de var slut eller inte?



Till dagens godaste nyheter hör att jag kanske, möjligen, eventuellt kommer att kunna åka hem och vara hemma under nästan en hel vecka mycket snart, något jag verkligen behöver. Så jag får hoppas att jag har en snäll hemtentagrupp, för i dagsläget är dem de enda som kan stå ivägen för mig. Hör du (ni) det Pickford (och Lo också om du läser, det tror jag inte men jag vet inte). Ni kan antingen göra mig väldigt lycklig eller... ja, ska vi säga nästan självmordsbenägen? Men no presure, nej, nej. Jag vill inte tvinga er till något alls...

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Vissa dagar hittar man inte det man ska och när man inte skall hitta något är det massor som frestar. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback