Jag är på semester, vad det innebär för annuendag får vi se.

Bland det första pappa sa: Har du köpt ny väska nu igen!?
Det var 5 år sedan jag köpte en ordentlig väska.

Bland det andra pappa sa: Nej! Har du köpt en ny sådan där halsduk!? Se du är ju alldeles luddig!
Ja, redan när jag köpte den visste jag vad pappa skulle ha att säga om saken...

Men han är inte bara dålig min pappa, det får ni inte tro, som bevis kan jag nämna att han efter vi kommit hem ropade utifrån hallen att skorna jag hade var snygga, och när jag kom ut från mitt rum stod han och beundrade dem.

På tal om skorna så pep de i säkerhetskontrollen på flygplatsen, så jag blev tvungen att ta av mig dem och köra dem genom röntgen. Tur att det inte var så mycket folk där så jag stoppade massa stressade resenärer. Hur många vi var som flög? Tre stycken.

Andrepiloten var i alla fall inte helt ful att titta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback