Tyvärr inte på grund av pussar.

En blogg, skriven av en flicka, som jag brukar följa förklarade sin frånvaro från bloggen med att en pojke hon brukar pussa på hade kommit hem. Jag önskar att jag hade en sådan anledning till varför jag inte skrivit. Ja, alltså inte med den specifika pojken i fråga, men att anledningen till att jag inte skrivit berodde på att jag varit fullt upptagen med att pussa på en pojke jag själv valt ut.

Så är det ju dock inte. Jag spenderade visserligen en bra stund på alla fyra idag, men det hade sin grund i att jag skrubbade mitt badrumsgolv. Istället har jag haft den stora lyxen denna vecka att vara helt översållad med saker på min "Att göra-lista", och att jag därför helt enkelt inte haft tid att tänka på knasiga saker, något som föranleder merparten av mina inlägg.

Det är egentligen emot mina principer att skriva ett "Varför jag inte har skrivit på min blogg"-inlägg; men eftersom att jag fick en förfrågan om jag var den mördade linköpingskan så kändes det ändå som en inte helt dum idé. Att människan som frågade uppenbarligen inte hade alla hästar hemma som undrade med tanke på att jag inte passade in på ett endaste faktadel av allt tryckt i blaskorna, är väl en helt annan sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback