I love to suck! Men inte så mycket Bosse!

Alla som är något äter glass från Bosses när säsongen har börjat. Jag är inte speciellt förtjust i glass i allmänhet, och inte i Bosses glass i synnerhet; men eftersom att det är the place to be så är det bara att acceptera grupptrycket och se glad ut när man står i halvtimmeskön.

Idag såg jag att de gjorde milkshake och blev väldigt nöjd, för milkshakead glass är bättre än bara vanlig i galls, åtminstone idag. Så jag beställde en blåbärsmilkshake, sa tack efter att ha fått pappersmuggen av den överstressade flickan i kassan och började suga.

Jag sög på sugröret, sög lite till, sög ännu mer, sög, sögade en stund till och sög. När jag hade sugat i vad som kändes i evigheter så lyfte jag på locket och kikade. Det hade inte ens sjunkit två centimeter i muggen! Helt otroligt. Så jag fortsatte ända tills dess att jag trodde att jag skulle storkna av allt sugande och helt enkelt gav upp. Med drygt halva milkshaken kvar.

Slutsats: Gör mindre milkshakes Bosse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback