Gentlekvinna.

Han: Går du in här, eller följer du mig till bilen och säger hej då?
Jag: Jag följer med till bilen och säger hej då. För jag är en riktig man!
Han: Du? En riktig man?
Jag: Ja? För att jag är så maskulin av mig, tycker du inte det?
Han: Nej.

Nej. Och det gör nog ingen annan heller. Så där speciellt mycket mindre maskulin än vad jag är går det förmodligen inte att bli. Jag skulle kunna få testosteronsprutor, operera om mitt kön, skaffa bodybuilderkropp och börja rapa väldigt högt - och ändå vara kvar högt upp på listan över "Världens mest omaskulina.".

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Sv; Åh, jag håller med dig. Det var riktigt tråkigt.. :/



fniss, kvinnor kan också vara artiga! :D

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback