Eh... Okej...?

En pojke, som jag av naturliga skäl inte är speciellt nära vän med, har under några månaders tid försökt att komma in under mina byxor, för att uttrycka det elegant. Och att ha honom innanför där är ingenting som intresserar mig. Alls. Ett budskap som inte riktigt gått fram till människan. Nu hade han tydligen tänkt till, eller åtminstone gjort ett försök, eller åtminstone ett försök till ett försök hur han skulle kunna övertala mig.

Han: Säg till annars för är det så att du känner dig ensam så ligger eller gosar jag med dig om du vill utan att någon behöver veta något.

Känner rent spontant som så att... Nej, inte heller det argumentet fungerade. Jag vill inte ha honom innanför mina byxor mer nu än vad jag ville innan. Möjligen ännu mindre. Och det var väldigt lite jag ville innan, inte alls för att vara helt exakt.

Jag är däremot nyfiken på hur argumentet att ingen behöver få reda på det skulle ändra min åsikt att jag är totalt ointresserad av människan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback