Lite som rysk roulette.

När naturen gör sig påmind efter allt vattenpimplande och jag därför är i behov av att uppsöka en toalett när jag befinner mig exempelvis på campus så är jag väldigt kräsen med mitt toalettval. Jag kan enkelt refusera tre toaletter innan jag finner någon som jag åtminstone kan stå ut med.

När man sitter på en tenta och naturen gör sig påmind så har man däremot inget val. Det är bara att välja första bästa dörr och hoppas på det bästa. Idag fick jag en med pubishår på toalettsitsen.



Tre minuter, från och med... nu!
Dessutom så måste man skriva upp sig på en lista när man går in på toaletten, och sedan rapportera när man går ut från toaletten. Ett moment som alltid får mig att känna mig mer nervös än vad någon tenta någonsin skulle kunna åstadkomma. Jag blir så ängslig över att någon ska sitta och inspektera de där listorna, komma till mitt namn och tycka att jag var inne på toaletten tillräckligt länge för att ha något fuskfuffens för mig.

Idag blev jag tvungen att köa innan jag kom in på toaletten, inte den gången jag fick en pubispresent som tur var, vilket ledde till att min uppskrivna tid blev ganska lång. Nu vet jag att risken att bli anklagad för toalettfusk är minimal, men usch vilken avskyvärd fuskgrund det skulle vara att anklagas för.

Förutom fuskgrejen så är det dessutom väldigt stressande att kissa på tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback