Lillebror bästaste i heeela universum.

Med risk för att göra bort mig för alltid så måste jag erkänna att jag tycker att Johan Palm är lite cool. Men det bottnar i att han får mig att tänka på Lillebror. Och Lillebror är riktigt cool. Och jag hoppas att Lillebror lyckas så som Palmen faktiskt har gjort, för det tror jag nog allt att han vill. Eller ja, Lillebror har ju inget övers för Palmen, men känd vill han nog bli. Lite skrikande flickor i hasorna skulle förmodligen inte sitta helt fel det heller. Men nu spekulerar jag bara.

Är synd att han inte är sångare bara, min Lillebror - men trummisar är coolast av alla.

Och ja, jag ser på Allsången. Och ja, jag känner mig väldigt gammal efter det här inlägget och överkonsumtionen av ordet "cool" i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback