Shopoholic light?

Jag vet inte vad som har hänt med mig här på ön. I vanliga fall är jag ingen "big spender" men här räcker det att säga online eller stan så flyger det ur pengar ur min plånbok till införskaffande av diverse pryttlar.

Idag när vi var på stan så kom jag exempelvis hem med två klänningar, en kjol, ett par skor, underkläder, två armband, ett fantastiskt linne och ett par gummistövlar. Det var säkert med något mer hem som jag för tillfället inte minns. Och det är inte det att jag är snål och lider över pengarna, är bara så olikt mig att shoppa loss.

Om man sedan ser till själva pengadelen, om man är lagd åt det hållet, så kom Lillebror hem med en skjorta, ett par skor, ett par badbyxor och mindre pengar än mig. Eller ja, var ju pappa som hade mindre pengar om man ska vara kinkig med detaljerna, men i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback