Inte rätt person att fråga.

Idag när jag var ute och torkade bord var det en av herrarna som satt där som började fråga mig om Gotlands uteliv och stockholmsveckan. Jag är inte direkt rätt person att fråga om de sakerna, men serviceinriktad som man är försökte jag i alla fall. Men när han frågade om jag hade några tips, trots att jag redan berättat att jag själv inte går ut, så kunde jag inte göra så mycket mer än le sött och säga tyvärr inte.

Somliga påstår att han raggade på mig, men det vägrar jag att tro på. Jag vill inte tilldra mig sådant drägg.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hur visste du att han var drägg? :)

Postat av: Egoinas mamma

Det är rätt, man skall lita på sin intuition och förmåga! ;)

2009-07-19 @ 15:31:57
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback