Idag är jag ledig.

Ja, idag är jag ledig. Sedan är det jobb non stop till nästa måndag. Inga mer helger för Therese den här sommaren inte.

I alla fall. Det jag ville komma till är att jag har en miljon saker jag borde få gjorda idag, bland annat så borde jag verkligen plugga. Eller borde och borde, jag måste plugga. Jag har bara lite problem med att få ändan ur vagnen, för vagnen är så otroligt skön.

Undrar om jag inte skulle ta och se lite mer på bäbisbanden istället? Eller kanske på den inspelade Britney - och/eller Spice Girls-koncerten jag hittade i lådan igår? Eller varför inte den tvådelade filmen om den bortförda pojken.?Eller så skulle jag ju kunna sy de där örngotten jag köpte tyg till för typ tre veckor sedan? Måla lite skulle också vara skoj. För att inte tala om att skrubba toaletten, vad som helst bara jag slipper sätta mig med pluggböckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback