First.

Så lite pengar som jag har nu på mitt vardagskonto har jag aldrig haft tidigare. Känns dystert. Men sedan får man ju inte glömma den lilla detaljen att jag inte rört en endaste liten krona av den lön jag tjänat hitintills under denna sommar. Att pengarna som nu nästan sinat är pengar som kom in på mitt konto i maj månad. Och eftersom att jag är student, så var det inte speciellt många kronor när man räknar in hyra i ekvationen.

Så egentligen så är det ju inget fel i den låga summan på mitt konto nu, men ändå. Det känns fel. Skönt att det kommer in lön snart, då kommer det att kännas skoj igen.

Det där med pengar alltså... Ingen skojig historia, även om jag inte har det så värst dåligt ställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback