Farväl långa, vackra hår.

Idag ska jag och klippa mig, så nu är det slut med långt fint hår. För när det kommer till frisörer så spelar det ingen roll vart man än går, man kommer alltid ut med håret knappt längre än till axlarna. Det spelar ingen roll att man innan poängterar att det ska klippa så lite som överhuvudtaget är möjligt och att de svarar att de bara kommer att ta två-tre cm på längden.

För när de sedan är klara så står man där med minst en decimeter kortare hår, och längden man hade innan har man inte fått tillbaka förrän nästa gång det är dags att klippa sig.

Och ja, jag hoppas att jag genom detta inlägg påverkar moder Natur så pass att jag idag kommer ut med i princip lika långt hår som jag kliver in i frisörsalongen med.

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Numera har jag kort hår, men jag kommer ihåg - det är precis som du skriver.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback