Bra sätt att spendera sin lediga dag på... Inte.

Man kan ju undra vad jag gjorde på min lediga dag. Badade jag? Kanske gick jag på stan och avslutade med en glass på glassmagasinet? Spenderade dagen i sängen med en god bok? Tittade på film? Målade?

Nej, av någon outgrundlig anledning så bestämde jag mig för att rensa ur min skrivbordmöbel. De här sakerna är dem som överlevde:

Konstiga val, jag vet. Men så är det ibland, känner dock ett behov av att klargöra att jag inte sparade det fula smyckesskrinet för dess utseende utan snarare för dess innehåll.

När jag rotade runt på hyllorna så hittade jag två förvånande saker. Det ena var en singel som jag köpte för att ge pappa i födelsedagspresent år 2005, men det heter ju "bättre sent än aldrig" enligt idioterna. Vad jag mer hittade var örhängen, i massor. Fina sådana dessutom. En hel del kära återseenden med andra ord, några hade i och för sig inte skadat av att fortsätta vara bortglömda.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag ser studsbollarna. Dom minns jag, tydligt. :)

2009-07-27 @ 15:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback