Veckans mål.

Under den här kommande vecka kommer jag att lägga huvuddelen av min tid och kraft på att hitta en smart ekonom som kan det där med externredovisning utan och innan och som faller så hårt för mig att han/hon inte har något emot att ge upp sina egna studier för att hjälpa mig med den här kursen. Det kan såklart även vara någon som utövar redovisning som yrke.

Så om du är eller känner en extern(och intern)redovisningsexpert av sorten homosexuell singelkille eller homosexuell/bisexuell singeltjej i Linköping så är det bara att höra av sig på [email protected].

Du/personen får gärna vara djupt religiös och inte tro på sex innan äktenskapet så att jag slipper känna att jag "säljer min kropp för redovisningen". Speciellt om det rör sig om en tjej. Tjejsex är, så vitt jag vet, inte direkt min kopp av te.

Kunskaper om cykelhjulslagning är för övrigt meriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback