Självklart just precis då...

Igår när jag rensade ur garderoben så hittade jag mitt glittriga, mörkblåa nagellack och bestämde mig idag därför för att förgylla mina naglar med det. Sekunder efter det att jag fått på lager nummer två så börjar min säng vibrera, och även om det är lätt att därför dra slutsatsen att jag har en kinky sexsäng så var det istället min mobil som bestämde sig för att börja ringa.

Har ni någon gång försökt att, i vild panik, lyfta undan två täcken utan att kladda av blått nagellack på dem för att hinna svara innan personen som ringer ger upp och lägger på? Inte? Ja, det är i alla fall ingenting jag rekomenderar eller skulle vilja uppmana er att prova på. Tvärtom snarare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback