Så nu doftar min lägenhet av klor och regöringsmedel - inte ruttnande, rökt makrillsfilérester.

Nu behöver ni inte sitta och oroa er där ute i stugorna att jag skulle ha sovit bort hela min dag. Så är det inte alls. Tvärtom så har jag precis avslutat en storskrubbning av lägenheten - jag dammsög till och med, något som jag verkligen avskyr.

Jag vaknade långt innan klockan tio, men hur skulle jag kunna vetat det inatt/imorse när jag gick och la mig? Egentlgien borde jag ta en strötid och tvätta nu eftersom att jag i morgon efter föreläsningen skulle behöva gå med min cykel till verkstaden eftersom att den har ådragit sig en punktering av sorten pys. Men jag har faktiskt andra saker att sysselsätta mig med idag, så får bli tvättning imorgon istället - intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback