Så idag är jag arg, bitter och elak.

Idag så snöar det. I vanliga fall älskar jag snö, men inte idag. Idag så skulle jag nämligen ha åkt skridskor. Igår var det strålande sol och en helt ren is, men då kunde vi ju inte gå ner och åka eftersom att min faster var tvungen att gå in på affären La Vie i stan, om hon inte går in där under sin Gotlandsvistelse så har hon inte varit på Gotland nämligen.

Nu sitter jag alltså här och ser hur snöfallet bara bli värre och värre och ser framför mig hur isen försvinner in under snön och blir förstörd. Dumma tant.

Kommentarer
Postat av: NELLI

Hellu!



Jag fick den i julklapp. Finns hær i danmark, men i Sverige vettja inte =/

Postat av: NELLI

Hellu!



Jag fick den i julklapp. Finns hær i danmark, men i Sverige vettja inte =/

2009-01-03 @ 19:17:08
URL: http://n3lli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback