"Påhittat" samtal... Typ...

Pojke: Men jag är sugen på kinky saker.
Flicka: Vadå för kinky saker?
Pojke: Anal- och spermalekar.
Flicka: Well. Det kommer inte att hända.
Pojke: Varför inte, det är kul?
Flicka: Eh... Nej. Det duger gått åt dig med "vanligt tråkigt".
Pojke: Är du säker på det?
Flicka: Ja, det är jag väldigt säker på.

Senare.
Pojke: Är du säker på att du inte vill analt i alla fall?
Flicka: Jag är väldigt övertygad.
Pojke: Men det är kul, som ett kinderägg.
Flicka: Som ett kinderägg?
Pojke: Ja, tre saker i en. Roligt, skönt och så får man en överraskning på slutet.
Flicka: Men uh.. sluta! Du är så vidrig.
Pojke: Det är ju så!
Flicka: Desto större anledning att låta bli!
Pojke: Jag drog det skämtet i bilen, var bara en som förstod det.
Flicka: Jag är en smart flicka.
Pojke: Så..?
Flicka: Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback