Om man inte har något snällt att säga ska man vara tyst.

Därför så tänker jag inte säga någonting om politikerns hockeyfrilla, hennes avföringsfärgade pepparkaksklänning eller hennes "rörelser" på dansgolvet.


- Ja, det är pinsamt att jag tittar på Let's Dance, men det bara blev så ikväll. Förlåt.
- Och när jag ändå är på ämnet: Vem är människan ansvarig för deltagarnas utstyrslar? De är ju alla fasansfulla och nästan i allas fall obeskrivligt osmickrande.
- En sak till, det var faktiskt lite imponerande att Mel B var där - däremot så tycker jag att hon kunde ha haft någonting annat än vad hon hade när hon nyss lanserade vad det nu var hon lanserade. Public eye - och allt det där.
- Ja, jag är lite kär i Morgan - men det har jag varit väldigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback