Det finns något för alla, även för dem som är utan smak och känsel.

Det kanske bara är jag som börjar bli gammal, men är det inte onödigt att göra sig besväret att ta på sig den här? Jag kan väl möjligen acceptera underdelen, men överdelen? Hur snygg är den på en skala? Minus tre på min i alla fall.

Rent spontant så känns det ju som om underdelen kräver viss... ansning i det området. Något som förmodligen  även gör en person iklädd dessa tittut-trosor aningen mer... trivsam att vila ögonen på.

Om du nu sitter hemma och känner att du inte har något rikigt obekvämt att ta på dig, så tror jag minsann att dessa kan åtgärda det lilla problemet. Återigen så tror jag att ansning är att föredra.

Och i fall det nu är så att man lider av någon sjukdom som gör att man inte har någon hårväxt så kan man ju alltid använda de här för att få någon slags liknande form åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback