Jag höll precis på att få hjärtsnörp.

Jag låg i godan ro och läste i en bok när jag helt plötsligt kom på att jag inte visste huruvida jag hade anmält mig till tentan eller inte. Försökte räkna ut om det var tio dagar innan eller inte, men eftersom att jag var så uppstressad så lyckades jag inte få något svar på den frågan så jag rusade ur sängen och satte igång datorn.

Jag var anmäld, tack gode gud. Inte för att jag tror att jag har den minsta chans att klara av den där [svordom] tentan, men hade ändå varit onödigt att glömma att anmäla sig.

Usch, nu har jag fått allt det där på hjärnan. Pluggningen som jag inte kommer någon vart med, kompliteringsuppgiften som ska vara inlämnad innan tentan som jag inte har någon som helst aning om hur jag ska lösa.

Nej, det blir nog ännu en natt med mardrömmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback