Ditten, datten, detten och en röd tröja.

Vad var det för glödlampa som kom på att jag skulle boka tvättid imorgon klockan tio? Inte så genomtänkt tid på en söndag. Nej, det här blir inte guldstjärna i kanten inte.

Fick ett erbjudande om att bli kk med en sjuttonåring idag. Väldigt äckligt, hans teori om att åldern inte har någon betydelse ledde dock ingenstans med mig inte. Jag skulle ha känt det som om jag vore 37 år och desperat i fall jag hade accepterat. Herregud, i vissa länder skulle jag ju kunna få fängelse för det.

Hur gärna man än vill inbilla sig det så dör inte fisklukt ut, den blir som alla förmodligen vet om bara värre. Förväntar mig väldigt annorlunda drömmar i natt. Varför kunde jag inte bara fått haft ett sopnedkast utanför dörren för? Så klantigt att glömma att bära ut soppåsen med resterna från igår och idag.

Hittade bilden här nedan och kände något. Vet inte vad, men det var något... fridfullt? Och en längtan efter den där röda tröjan, den var underbart skön.

'05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback