De är åtminstone ljusrosa!

Jag är inte speciellt hypokondrisk av mig, men att läsa bieffekterna till ett läkemedel som jag använder - det brukar inom någon timme resultera i att jag helt plötsligt känner av prostatan, att det sticker i min testikel eller att jag blir orolig för om jag inte råkat amma ett barn under dagen.

Okej, jag erkänner: riktigt så illa är det inte, men en del saker fastar i mitt undermedvetna. Så om man vill att jag ska känna obehag är det bara att få i mig ett piller och ge mig en bipacksedel. Efter att ha sträckläst den lilla boken tillhörandes mitt senaste piller så känner jag helt plötsligt hur min ena vad är stel och svullen när jag lägger mig i sängen, och hur min vänsterarm värker och sticker. Dessutom så känns det plötsligt som om brösten är fyllda av knölar.*

Till saken hör, för övrigt, att jag inte ens har börjat att ta det pillret än...
 

*Alla mentala bilder av mig smekandes mina bröst på jakt efter, inbillade, knölar undanbedes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback