Bitter.

Det här är bara min personliga åsikt men år 2009 har verkligen varit ett pissår. Det har varit kallt och jävligt. Jag har inte lärt känna några nya personer, inte lärt mig några nya färdigheter. Ingenting. Jag har inte pussat på en pojke, inte ens en sketen kram!?

För att inte tala om utvecklingen i samhället, ingenting nytt har hänt, inga förbättringar, nada. Och universitetet ska vi inte prata om, inte en endaste föreläsning eller tenta, inga obligatoriska seminarium och inga PM. Nej, 2009 är verkligen det mest förslappade året hitintills.

Det är skandal! Det är ju tur att det finns några dagar kvar av 2009, det öppnar åtminstone upp för en möjlighet till att något av detta rättas till innan år 2010...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hyvää uutta vuotta!

Postat av: Daniel

Hyvää uutta vuotta!

2009-01-01 @ 23:57:37
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback