Beslutsångest.

Idag så ska jag in och klippa mig, men jag kan för mitt liv inte bestämma mig för om jag ska behålla längden eller inte. Ända till idag har ajg varit övertygad om att jag ska låta klippa av längden, men nu är jag helt plötsligt velig. Precis som vanligt alltså. Jag gillar att håret är långt, men samtidigt så ser det lite... menlöst ut när det bara hänger och dinglar på ryggen.

Men det blir väl som vanligt att man sätter sig i frisörstolen och han/hon ger något förslag som låter alldeles förskräckligt men eftersom att jag alltid tappar all tro på mig själv när jag sitter i en sådan där stol så säger jag att "Ja, det låter alldeles utmärkt det!". Fast sist så blev ju resultatet faktiskt väldigt lyckat, hoppas att jag får samma frisör idag.



Långt, kortare, långt, kortare, ole, dole, doff...

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe ja hade inte vart illa :D



långt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback