Små kvittrande vårfåglar.

Sådana finns det ju beviserligen inte än. I fall någon skulle ha irrat hit redan så skulle det ju snarare vara tal om en ihjälfrusen och okvittrande vårfågel. Men idag är vädret så fantastiskt att det borde finnas ett par levande kvittrande vårfåglar, en talande uggla och en sjungande tecknad flicka som skuttar runt och sjunger. Gärna en rådjursbäbis och några färggranna fjärilar också.

Det fina vädret gör mig faktiskt lite bitter. Detta eftersom att jag verkligen skulle behöva åka till stan och inhandla kläder till min morfars begravning. Eller en svart sjal i alla fall. Men jag hinner inte. Jag har så mycket att göra i ex.redovisn.boken att jag måste sitta inne och kedjad vid den hela helgen. Glad alla hjärtans dag till mig! Tur att det åtminstone finns skid-VM att roa sig med under tiden...


Angående ögat så blev det mycket värre dagen efter, men nu börjar det nog lägga sig. Är bara en svag röd, nästan ljusrosa nyans idag. Jag ser knappt ut som djävulen alls längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback