Okej, sa jag.

Idag så ringde fastighetsskötaren till området där jag bor mig och informerade mig om att han hade råkat klippa av mitt cykellås.

När jag kom hem så satt det ett nytt lås på min cykel och i min brevlåda fanns nycklarna. Helt otroligt att nycklarna fick plats där i. Cykelnyckeln är nämligen lika stor som min lägenhetsnyckel. Inte alls otympligt.


Kan ni se min lägenhetsnyckel? Det är den som skymtar fram bakom den stora cykelnyckeln där.

Hunden är för övrigt en väldigt gammal vän till mig. Minns inte om det var i slutet av högstadiet eller i början av gymnasiet som jag fick den. Det har blivit lekt med av i det närmsta varenda person jag sedan införskaffandet har haft mitt liv på något sätt ihopkopplat med.* Något som jag personligen finner ganska imponerande.


*Massor av år + Massor av människor = Tur att jag inte har bacillskräck!

Kommentarer
Postat av: pickan

Jag som alltid sett upp till dig för att jag trott att det varit en val :O

2009-02-19 @ 18:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback