Ett uppfostrat sätt att säga det på.

Vi pratade om onaturliga saker på/i kroppen som inte borde vara där och jag skämtade om att jag funderade på att skaffa silikon.

Han: Jag antar och hoppas verkligen att du skämtade
Jag: Självklart.

Han: Nej tänkte väl det. du är ju, ska vi säga välformad
Jag: Hur menar du?
Han: Du har ju inte direkt någon brist på kvinnliga former
Han, igen: Hoppas du förstår att jag menar det här som positivt nu?
Jag: Ja, självklart; men det kunde ha varit åt båda hållen

Han: Hm, ja kanske inte var det mest tydliga ordvalet. men menar det absolut som positivt
Jag: Då har du inte försökt hitta en bikini, då är det allt annat än positivt.


Han
: Om vi nån gång badar tillsammans hoppas jag på att du inte heller hittat nån bikini till dig.
Jag: Haha, minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback