Small island.

Ni vet hur jag tidigare nämnt att Gotland är en liten ö? Idag var vi tre personer på flyget. Det var lite kurr när vi skulle boarda - tanten i vänthallen släppte iväg oss innan flygplanet var färdigt så piloten skickade in oss igen så vi började prata med varandra. Vi var alla tre tjejer i någorlunda samma ålder.

En från Stockholm, en från Gotland. Det visade sig att hon från Gotland gått i samma gymnasieklass som två av mina grannar. I den klassen gick även en pojke som jag pratar med så gott som dagligen. Så som sagt, ön är liten.



Mina skor pep för övrigt idag så jag blev kroppsvisiterad. Det var... obehagligt. Det är nästan så att jag skulle vilja hänvisa till denna incident som min ungdomliga lesbiska nyfikenhetsäventyr i framtiden.

Nu kan jag i alla fall säga att den som senast rörde mina bröst var en tjej.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Heej. Jag brukar ibland läsa din blogg. Skit bra och det är bra att du tar lagom bilder. Ta bilder på det du gör mest. ( tips )

2009-12-23 @ 15:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback