Nöff, nöff.

Jag tog vaccinet idag. Jag hade egentligen inte tänkt ta det, men fick höra att det var sista tillfället på campus idag så efter mycket velande under föreläsningen bestämde jag mig för att göra det. Och ni skulle sett hur bestämd jag var när jag väl tagit beslutet. Och stressad, jag ville inte hinna ånga mig nämligen. Vilket jag i och för sig hann göra en gång precis på väg ur byggnaden där jag hade haft föreläsning, men jag tog igen det på väg till vaccinbyggnaden.

Men gjort blev det i alla fall så nu är jag redo att blii uppstrålad av aliens.

Efter sprutan gick jag och hämtade ut några tentor jag gjort, en från augusti bland annat - man ska inte ränna och hämta tentor i onödan tycker jag. I alla fall: när jag kom hem och kollade igenom dem så såg jag det här:


Jätteroligt att männsikan tagit sig tid att skriva dit det där tycker jag. För det spelar ju ingen roll om handlingen i sig var bra om genomförandet inte gick hela vägen. Rent resultatmässigt. Så: "Snällt men lite onödigt" svarar jag på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback