Inte alls deprimerande..

Beställde någonstans kring elva artiklar då när jag beställde julklappar till min lillebror, pappas Elvis och min Rena Rama Rolf*. Då var det ett sådant där dumt "köp en pocket för 19 kronor-erbjudande" som jag bestämde mig för att gå på. Jag kände dock inte för något flamsigt så jag valde den väldigt oflamsiga boken Fångad av hakkorset, inte för att att jag på något sätt sympatiserar med nazister, men för att det trots allt skulle vara intressant att läsa om hur det var att växa upp i den världen och direkt bli drillad att avsky alla som inte hade det "perfekta utseendet".

I alla fall, igår kom leveransordern. Allt var restnoterat förutom just Fångad-boken. Det känns ju aningen deprimerande tycker jag. Hade ju inte skadat att fått något skoj tillsammans med den, vad jag bara kan anta, avskyvärda boken.


*Säsong två förstås, ettan fick jag i julklapp förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback