Man är la för go!

Jag satt i lugn och ro och hade en slösurfpaus i HumSampluggandet när Pickford började packa ihop sina saker, varpå jag slog en blick på klockan och såg att den var 16.45. Fortsatte med mitt slösurfande i ungefär 10 sekunder innan jag kom på att jag hade en tid att passa klockan 17.00.

Packade ihop, och började lämna lokalerna med Pickford. Utanför HumSam gick Pickford mot damrummet för att uträtta en Stålmannen och jag erbjöd mig, übersnäll som jag är, att vänta på fröken medan hon gjorde det så kunde vi cykla tillsammans. Pickford påpekade då att jag ju redan var lite i senaste laget, och att vänta på henne inte direkt skulle få mig mer i tid.

Jag hann alltså på mindre än tio minuter glömma bort att jag hade en tid att passa, vilken jag från början redan hade glömt bort en gång.

I alla fall så skyndade jag mig iväg och väl framme kommer jag på att "Just det, det flyttades ju...".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback